Karters velotriāla skolas braukšanas meistarības 2. līmenis

Vingrinājumu kopums, ko nepieciešams izpildīt, lai saņemtu kluba Karters izsniegtu sertifikātu par 2. līmeņa braukšanas meistarības sasniegšanu.

Vārds, uzvārdsSertifikāta nr.1234567891011
Armands Paupers806.12.2011.08.07.2009.12.04.2011.21.10.2010.13.04.2010.29.09.2009.14.06.2011.15.09.2009.12.04.2011.31.08.2010.20.04.2010.
Eduards Cipruss16.02.2012.
Bruno Krampe04.12.2012.28.11.2012.
Rihards Grantiņš904.05.2011.13.04.2010.09.09.2010.14.09.2010.26.10.2010.24.08.2010.26.10.2010.17.11.2010.12.04.2010.12.04.2010.31.08.2010.
Dāvids Pulmanis731.08.2010.24.08.2010.24.03.2011.30.11.2011.23.03.2011.04.05.2011.05.01.2011.31.08.2010.17.11.2010.14.04.2011.01.01.2011.

2.līmeņa vingrinājumu apraksti

1. – stāvot uz caurules 60 pietupieni 2 minūtēs.
2. – saidhops uz 42 cm šķēršļa.
3. – izraut no kartera uz aizmugurējā.
4. – lecamaukliņa 2 minūtēs 100 reizes.
5. – Priekšējā rata nolaišana uz 10 cm resnas un 40cm garas caurules 20 reizes 2 minūtēs.
6. – 1 m 80 cm attāluma pārlēkšana bez ieskrējiena.
7. – Uzlēkt uz 28 cm augsta šķēršļa caur priekšējo.
x. apgieztās paletes vingrinājumi. Sākuma stāvoklis ar abiem riteņiem uz vidējā dēļa.
x.8. – 50 reizes pārcelt priekšējo ratu pa labi, tad atpakaļ uz vidējo, tālāk pa kreisi, ritmā, nesajaucot kārtību.
x.9. – 50 reizes pārcelt aizmugurējo ratu pa labi, tad atpakaļ uz vidējo, tālāk pa kreisi, ritmā, nesajaucot kārtību.
x.10. – 20 lekt ar abiem ratiem pa labi, atpakaļ uz vidējo, tad pa kreisi, ritmā, nesajaucot kārtību.
11. – no paletes lēkt uz grīdas, tālāk uz 80 cm esošo paleti. Nenolaižot priekšējo ratu, apgriezties un lekt atpakaļ. Trīs reizes pēc kārtas.